Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa JEŻYCE
PRZETARGI

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "JEŻYCE" w Poznaniu.





Poznań 26.11.2025 r.


Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Jeżyce” w Poznaniu informuje, że w dniu 26.11.2025 odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej, dotyczące zamówienia nr 2/11/2025/SMJEZYCE/EA3, o tytule „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii i systemami zarządzania energią oraz instalacji powietrznych pomp ciepła wspomagających przygotowanie c.w.u.”. Zgodnie z punktem VI ppkt.16 Zapytania Ofertowego, Zamawiający udostępnia w załączniku istotne elementy dotyczące prowadzonego postępowania zawarte w złożonych ofertach Wykonawców.
W dalszej części postępowania przetargowego, Zamawiający zgodnie z Zapytaniem Ofertowym wraz z załącznikami, sprawdzi szczegółowo oferty Wykonawców, pod względem formalnym i merytorycznym.

  Informacja z postepowania o udzielenie zamowienia.pdf






Poznań 18.11.2025 r.


Uwaga – wyjaśnienie do zapytania

Zamawiający informuje, że w Zapytaniu Ofertowym nr 2/11/2025/SMJEZYCE/EA3 numer BDO nie jest warunkiem udziału w postępowaniu, a jest wymagany jako jeden z punktów załącznika do Formularza ofertowego. Jeżeli dany Wykonawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie musi posiadać numeru BDO, to Wykonawca nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego numeru. Winien jednak złożyć odpowiednie wyjaśnienie. Jeżeli Komisja Przetargowa poweźmie w tym zakresie wątpliwość, to wezwie Oferenta do dalszych wyjaśnień. Jeżeli w danym przypadku podwykonawca będzie posiadał numer BDO (ponieważ ma taki obowiązek), a nie będzie go posiadał Wykonawca, to wymóg formalny prawidłowo złożonej oferty będzie spełniony pod warunkiem, że Wykonawca w tym zakresie złoży odpowiednie wyjaśnienia.




Poznań 18.11.2025 r.


Uwaga

Zgodnie z § 5 pkt. 9 „Regulaminu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych w tym pochodzących z budżetu Unii Europejskiej’’ Zamawiający informuje, że w postępowaniu przetargowym NR 2/11/2025/SMJEZYCE/EA3 w załączniku nr 19 – Wzór umowy w paragrafie 6 dopisuje się pkt. 7 o następującej treści:

„Wykonawca, jako wytwórca odpadów może zlecić wykonanie obowiązku określonego w §6 ust. 5 umowy upoważnionemu podmiotowi w drodze umowy zawartej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W takim przypadku Wykonawca oświadcza, że ma podpisaną umowę z upoważnioną firmą ……………………….………………………………………………………………….. posiadająca ważną decyzję wystawioną przez właściwy organ o zbieraniu i przetwarzaniu odpadów budowlanych i remontowych. W przypadku zmiany firmy zbierającej i przetwarzającej odpady, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nowe oświadczenie o którym mowa wyżej”.




Poznań 13.11.2025 r.


Uwaga – wyjaśnienie do zapytania

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wprowadzanie zmiany Zapytania Ofertowego nr 2/11/2025/SMJEZYCE/EA3 i warunek pozostaje bez zmian. Zamawiający wymaga doświadczenia w realizacji co najmniej 3 zadań polegających na dostawie i instalacji paneli fotowoltaicznych oraz pomp ciepła w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.




Poznań, 06.11.2025 r.


Uwaga – wyjaśnienie do zapytania

Zamawiający informuje, że istnieje możliwość realizacji płatności częściowych za Przedmiot Zamówienia NR 2/11/2025/SMJEZYCE/EA3. Zgodnie z § 17 pkt. 1 i 2 „Wzoru umowy" – Załącznik nr 19 do Zapytania Ofertowego:
  1. Strony uzgadniają, że zapłata na rzecz Wykonawcy za wykonany przedmiot Umowy następować będzie częściowymi fakturami za poszczególne zadania określone w § 12 oraz fakturą końcową, po komisyjnym ostatecznym odbiorze wykonanych prac na danych nieruchomościach oraz usunięciu wad i usterek, przez Zamawiającego i przy udziale Wykonawcy.
  2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane prace na daną nieruchomość, określone fakturą wystawioną na podstawie protokołów odbiorów częściowych i protokołu odbioru końcowego, w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury.

Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet realizacji Przedmiotu Zamówienia.




CIS

Poznań 03.11. 2025


OGŁOSZENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Drugie postępowanie przetargowe

ZAMAWIAJĄCY:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWA „JEŻYCE”
ul. Bonin 8, 60-658 Poznań, NIP: 777-002-06-02,REGON:000488421, tel. +48 61-847-04-15
Strona internetowa Zamawiającego: www.smjezyce.pl
e-mail: info@smjezyce.pl

ogłasza Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii i systemami zarządzania energią oraz instalacji powietrznych pomp ciepła wspomagających przygotowanie c.w.u.

Zadanie 1- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Raczyńskiego 78A-80C w Poznaniu (Z1)

Zadanie 2- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Raczyńskiego 82-86A w Poznaniu (Z2)

Zadanie 3- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Szarych Szeregów 26-36 w Poznaniu (Z3)

Zamówienie realizowane w ramach projektów sfinansowanych przez Unię Europejską w ramach KPO przy współpracy BGK – objęte GRANTEM OZE.

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:

NR 2/11/2025/SMJEZYCE/EA3

Szczegóły prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia określa Zapytanie Ofertowe wraz z załącznikami, które zostało upublicznione poprzez jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem internetowym: www.smjezyce.pl/przetargi.php.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna znajduje się w Załącznikach nr 1.0, nr 1.1, nr 1.2, a Projekty wykonawcze w Załącznikach nr 5, nr 6 i nr 7 do Zapytania Ofertowego.

  Zapytanie ofertowe 2 postępowanie przetargowe + załączniki.zip






Poznań 31.10.2025


ZARZĄD SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWEJ „JEŻYCE”

OGŁASZA PRZETARGI NIEOGRANICZONE
na zadania remontowe w 2025 r.:

  1. Remont i przebudowa elementów elewacji pawilonu handlowo-usługowego przy ul. gen. St. Maczka 14 w Poznaniu

  2. Prace instalacyjno – sanitarne (likwidacja gazowych, przepływowych podgrzewaczy wody i budowa instalacji c.w.u

Termin złożenia ofert przetargowych: do 14.11.2025 r. do godziny 845.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.11.2025 r. od godziny 900.
Postępowania przetargowe odbędą się w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień w Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej „Jeżyce” z siedzibą w Poznaniu”.
Wysokość wadium, sposób jego wniesienia, utraty oraz miejsce, termin składania oraz godziny otwarcia ofert określone są w S.I.W.Z.
Oferty pisemne w zamkniętych kopertach z napisem „Przetarg na (nazwa robót)”, wraz ze skanami ofert przetargowych oraz załączonych dokumentów na nośnikach elektronicznych (płyta CD lub pendrive w formacie PDF) należy składać w siedzibie Spółdzielni ul. Bonin nr 8 w Poznaniu.
S.I.W.Z. do pobrania poniżej.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do wyboru oferenta według ustalonych kryteriów i zasad; uznania, że przetarg nie dał założonych rezultatów bądź odwołania lub unieważnienia przetargu.

  Remont i przebudowa elementów elewacji pawilonu handlowo-usługowego Maczka 14

  Protokół Prace instalacyjno - sanitarne




Poznań 30.10.2025


Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Jeżyce” w Poznaniu informuje, że w dniu 29.10.2025 odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej, dotyczące zamówienia nr 01/10/2025/SMJEZYCE/EA3, o tytule „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii i systemami zarządzania energią oraz instalacji powietrznych pomp ciepła wspomagających przygotowanie c.w.u.”. Informujemy, że przetarg został nierozstrzygnięty ze względu na brak ofert.

W załączniku protokół Komisji.

  Protokół postępowania o udzielenie zamówienia






Poznań, 10.10.2025 r.


Uwaga

Zgodnie z § 5 pkt 9 „Regulaminu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych w tym pochodzących z budżetu Unii Europejskiej’’ Zamawiający informuje, że w postępowaniu przetargowym NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3 w Zapytaniu Ofertowym zmianie ulega adres internetowy, występujący w następujących punktach:
Pkt II. Tryb i numer postępowania. ppkt. 1
Pkt IV Informacje uzupełniające. ppkt. 5
Pkt VI Sposób przygotowania oferty, związanie ofertą, miejsce i termin składania ofert oraz ich otwarcia. ppkt. 11
Pkt XIV Tryb zawarcia umowy oraz warunki płatności. ppkt. 2

Prawidłowy adres brzmi następująco: www.smjezyce.pl/przetargi.php




Poznań, 10.10.2025 r.


Uwaga

Zgodnie z § 5 pkt 9 „Regulaminu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych w tym pochodzących z budżetu Unii Europejskiej’’ Zamawiający informuje, że w postępowaniu przetargowym NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3 w Zapytaniu Ofertowym zmianie ulega pkt VI „Sposób przygotowania oferty, związanie ofertą, miejsce i termin składania ofert oraz ich otwarcia’’ ppkt. 10. Prawidłową treść przedstawiamy poniżej:

„10. Wykonawcy są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego Zapytania Ofertowego wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@smjezyce.pl. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na zadane przez Wykonawcę pytania, jeśli wpłynęły one do Zamawiającego później niż na 5 dni roboczych przed terminem wyznaczonym do złożenia ofert.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18.01.1951 r. o dniach wolnych od pracy.’’




Poznań, 10.10.2025 r.


Uwaga – wyjaśnienie do zapytania

Zamawiający informuje, że istnieje możliwość realizacji płatności częściowych za Przedmiot Zamówienia NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3. Zgodnie z § 17 pkt. 1 i 2 „Wzoru umowy" – Załącznik nr 19 do Zapytania Ofertowego:
  1. Strony uzgadniają, że zapłata na rzecz Wykonawcy za wykonany przedmiot Umowy następować będzie częściowymi fakturami za poszczególne zadania określone w § 12 oraz fakturą końcową, po komisyjnym ostatecznym odbiorze wykonanych prac na danych nieruchomościach oraz usunięciu wad i usterek, przez Zamawiającego i przy udziale Wykonawcy.
  2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane prace na daną nieruchomość, określone fakturą wystawioną na podstawie protokołów odbiorów częściowych i protokołu odbioru końcowego, w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury.

Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet realizacji Przedmiotu Zamówienia.




CIS

Poznań, 7 października 2025


OGŁOSZENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

ZAMAWIAJĄCY:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWA „JEŻYCE”

ogłasza Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii i systemami zarządzania energią oraz instalacji powietrznych pomp ciepła wspomagających przygotowanie c.w.u.

Zadanie 1- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Raczyńskiego 78A-80C w Poznaniu (Z1)

Zadanie 2- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Raczyńskiego 82-86A w Poznaniu,(Z2)

Zadanie 3- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Szarych Szeregów 26-36 w Poznaniu.(Z3)



Zamówienie realizowane w ramach projektów sfinansowanych przez Unię Europejską w ramach KPO przy współpracy BGK – objęte GRANTEM OZE.

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:

NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna znajduje się w Załącznikach nr 1.0, nr 1.1, nr 1.2 a Projekty wykonawcze w Załącznikach nr 5, nr 6 i nr 7 do Zapytania Ofertowego.

  Zapytanie ofertowe + załączniki







design: Agencja Interaktywna Be1
tworzenie stron internetowych i pozycjonowanie