Instrukcja określająca warunki otrzymania zaświadczenia:
- Czytelne wypełnienie wniosku o wydanie zaświadczenia. Wniosek dostępny poniżej oraz w biurach Spółdzielni.
- Dokonanie przelewu za wydanie zaświadczenia, przy czym koszt zaświadczenia zależny jest od celu w jakim zostanie ono wydane:
- zaświadczenie w związku z zamiarem dokonania sprzedaży lub darowizny lokalu – koszt 26,46 zł (brutto) za 1 komplet
- zaświadczenie tylko o braku zadłużenia wystawione przez Księgowość – koszt 13,23 zł (brutto) za 1 komplet
- zaświadczenie do założenia księgi wieczystej wystawione przez Dział Członkowsko – Mieszkaniowy – koszt 13,23 zł (brutto) za 1 komplet
- zaświadczenie dla banku, sądu lub urzędu wystawione przez Dział Członkowsko – Mieszkaniowy – koszt 13,23 zł (brutto) za 1 komplet.
- Koszt sporządzenia 1 kopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem zaświadczenia wystawianego przez Dział Członkowski oraz Księgowość ( jedna strona) – koszt 2,00 zł (brutto)
- Koszt sporządzenia 1 kopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem zaświadczenia wystawionego tylko przez Księgowość ( jedna strona) – koszt 1,00 zł (brutto)
- Przelew za wydanie zaświadczenia należy dokonać na numer konta bankowego
15 1020 4027 0000 1902 2008 5024
w opisie przelewu: „zaświadczenie - imię, nazwisko, adres mieszkania”
Przy odbiorze dokumentu należy okazać potwierdzenie przelewu za wydanie zaświadczenia. - W przypadku chęci otrzymania faktury należy zgłosić ten fakt przy składaniu wniosku.
